piątek, 24 maja 2013

Miau! Miau! Miau! Czyli Hail Kitty

Namalowałam Kittlera, jak to moja siostra nazywa "Kitle fuj". Normalnie nie mogłam się oprzeć, miałam starą koszulkę z Hello Kitty, która pogubiła co nieco cekinów i stwierdziłam, iż muszę to podstępnie wykorzystać. Tak powstała niepoprawna politycznie koszulka z Kittlerem ^^ Czujecie zgorszenie?

Hail Kitty by Aniou

Koleżanka podsunęła pomysł powiększenia trochę nóg, ponoć wyglądają jak "u szczura"... Hmmm popracuję nad tym...

Na pocieszenie jeszcze jedna koszulka związana z K-Popem, z GD. Troszkę nie wyszła, bo koszulka była zbyt kiziata i się kiepsko malowało :p ale na następną się bardziej będę starać ^^

One of a kind by Aniou

Zamówiłby ktoś coś, co stworzyło by dla mnie jakieś wyzwanie, dawno nie malowałam skomplikowanych rzeczy...

1 komentarz:

  1. Kittler jest po prostu obłędny. Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń