wtorek, 21 maja 2013

Nowe K-Popowe koszulki!

Jak zapowiadałam, wzięłam się ostro za koszulki zespołów, a raczej jak na razie jednego zespołu (ten jest mój ulubiony, a innych słucham sporadycznie więc nie jestem za bardzo w temacie). Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą tymczasową ignorancję dla innych zespołów, obiecuję to nadrobić ^^ A teraz moje wypociny weekendowe:
Fantastic Baby wersja biała by Aniou
(rozmiar M)

Heartbreaker by Aniou
(rozmiar S)

Crayon by Aniou
(rozmiar M/L)
Na dziś tyle, wracam do działań wojennych - wycinania szablonu na nową koszulkę, a będzie to szablon One of a kind ^^ Cieszycie się? ;)
Jak by ktoś miał jakieś fajne pomysły odnośnie innych zespołów to bym się nie obraziła nic a nic :) Tylko chodzi mi właśnie o taką kompilację tekstu piosenek z jakimś symbolem z MV albo coś, fani znają najlepiej slang zespołowy ^^
A tak w ogóle to jakby ktoś wolał torbę to mam ich dużo więc you know, call me :P

1 komentarz: